6 augustus 2011:

WEER TERUG!

Na drie weken blogstilte meld ik me weer. Na een welverdiende vakantie is het ook wel weer goed om thuis te komen. We hebben veel gezien, mede door het wat mindere weer gedurende de eerste week.  De laatste wee was het gelukkig beter. Konden we ook nog wat zwemmen in het  "eigen zwembad ". 
Ook een meertje in de naaste omgeving konden we zo twee maal bezoeken. Ik moest het bekopen met een volgelopen oor. T
erug in eigen land is dat via een bezoekje aan de huisarts reeds weer verholpen. Ik kijk terug op een paar prachtige weken.

De macht van een schrijver: 

Ik trek
De levenslijn
In mijn hand
Wat verder
             

Ik ben weer terug in het land
Waar ik tot voor kort
Bleek te wonen
Had er een huis en zelfs een adres
Iedereen was weg
Er werd niet gewacht
Eigen beweging
Retour
Na een vakantie

xa9 Gedichten: Ivar Wakker

P.s. :

Ik moet u,  achterblijvers, teleurstellen.
Er komen geen ansichtkaarten.
De eerste week was het te somber.
De tweede week wilde ik
Niets van de zon missen.
Geen tijd dus om een kaartje
 Aan te schaffen,
Een groet te verzinnen
Postzegels te plakken
En dan nog
Een brievenbus te vinden
Dan rijst zelfs de vraag:
Wanneer wordt deze geleegd
Vaak ben ik al weer terug
Terwijl de post
Nog onderweg is

 

Dit bericht werd geplaatst in NIEUWE GEDICHTEN. Bookmark de permalink .

2 reacties op 6 augustus 2011:

  1. Edith zegt:

    Ha Ivar, Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn en jullie het zo fijn hebben gehad! Top.

    Ik hoop dat je een hoop inspiratie hebt opgedaan 🙂

    Fijne zondag,

    Edith

Plaats een reactie