26 januari 2010:

"Het leven van de Familie Wakker" Uitgereikt aan de V.V.D.-er Rutte. "Nu breekt mijn klomp!" denk ik nog. Dat kan haast niet. Ik heb geen boekje geschreven met die titel en ik zou ook niet een "Liberaal boekje" schrijven; zo moge duidelijk zijn. Mijn aandacht is gewekt en ik lees het artikel in De Stentor van dinsdag 26 januari 2010. Ik voel mijn naam een beetje besmeurd en misbruikt . Maar goed, misschien kan ik hier ooit nog eens een voordeel uit slaan. ( BUSINESS IS BUSINESS – IS DAT NIET LIBERAAL?).

Familie_wakker

Familie_wakker_2

Bron: De Stentor

http://www.destentor.nl/regio/apeldoorn/special/verkiezingenapeldoorn/6145269/Doorsnee-familie-Wakker-loopt-Rutte-tegen-het-lijf.ece

Tot zover het thema FAMILIE.  Ook hoorde ik gisteren opmerkelijke zaken omtrent het thema FAMILIEBEDRIJF:

  • Aantal familiebedrijven hoger dan gedacht
  • Familiebedrijven hebben het moeilijk

Familiebedrijf

Het zal vast wel door de crisis komen dat familiebedrijven het zwaar hebben, maar is er ook daadwerkelijk een onderscheid aan te wijzen ten opzichte van de "gewone"bedrijven" ?
Ik heb er wel een verklaring voor:

Hoe groot moet je familie zijn om te spreken van een multinational?

OF

is een xc3xa9xc3xa9nmanszaak ook geen familiebedrijf?

Laat ik maar niet met teveel modder gooien.

MIJN FAMILIELEDEN
LIJDEN
NIET ALLEEN.
WIJ HEBBEN
EEN FAMILIEKRING,
HOUDEN ELKAAR
GOED VAST.
OM BEURTEN
HET MIDDELPUNT
VOOR AANDACHT
EN BESCHERMING.

xc2xa9 Gedicht: Ivar Wakker

Dit bericht werd geplaatst in Nieuws. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie