wie ben ik

Img0702_1

Ik ben 42 jaar, getrouwd en vader van twee zonen.

hobby’s zijn:

lezen (literatuur ,thrillers, fantasy en poëzie).

computers (wetenswaardigheden om de pc beter te leren begrijpen, internetten, webloggen en  runescape.)

schrijven van kleine verhalen, MAAR vooral gedichten.

Ik werk momenteel in de schoonmaak, maar ben bezig om licht administratief werk te gaan doen. Ook ben ik bezig om iets meer te doen met het schrijven. Ik probeer wat meer in de openbaarheid te treden en dit te plaatsen in menig medium. Ook ben ik bezig met het bundelen van mijn gedichten in boekwerkjes, welke ik eigen beheer maak. Momenteel staan er twee bundels in de steigers. Exc3xa9n moet alleen nog worden gebundeld en bevat vooral veel gepubliceerd werk. Het andere boekje wordt wat commercixc3xabler van aard en bevat gedichten die vooral over mij als persoon gaan.

Rond mijn dertiende levensjaar heb ik een ongeluk gehad. Na 4 weken coma ontwaakte ik gelukkig weer. Het herstel leek voorspoedig te gaan. Toch merkte ik dat het gewone leven mij meer moeite kostte, dan mensen in mijn omgeving. Jaren later raakte ik volledig van slag en werd steeds onzekerder, omdat er veel niet lukte. Ik heb hulp gevraagd. Daar kwam naar voren  dat ik weldegelijk hersenletsel heb opgelopen. Met een andere levensstijl – rustig aan en wat begrip van de omgeving – kan ik goed functioneren.

Img0703

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

6 reacties op wie ben ik

  1. Iris zegt:

    Hoi Ivar,

    dit zal mijn laatste reactie zijn van vandaag. Ik heb gelezen en geklikt, geklikt en gelezen op jouw web-log. Zo kwam ik deze post tegen, alweer uit 2007. Wat heftig dat je zo’n zwaar ongeluk hebt gehad als jongen! En ontzettend naar dat daar blijvende schade door is bewerkstelligd. Ik vind het ontzettend knap hoe je er dan toch zo goed bovenop lijkt te zijn gekomen. Dat is vast met horten en stoten gegaan.

    Ik vind dat je prachtige, grappige en treffende dingen schrijft. Ik zag zelfs dat je al eigen bundels hebt uitgebracht! Wat ontzettend gaaf!

    Vind je het goed als ik je link op mijn blog? Dan ben ik met xc3xa9xc3xa9n simpele klik op jou web-log, die ik graag zou willen volgen (:

    Een lieve groet,
    Iris

  2. Rob Alberts zegt:

    Respect voor je doorzettingsvermogen!

    Vriendelijke groet,

  3. Stefanie's Wereld zegt:

    Heftig wat je hebt meegemaakt. Kan me goed voorstellen dat dit iemand’s leven beïnvloed. Zelfs al was er geen hersenbeschadiging geweest, coma is genoeg om je leven helemaal op z’n kop te zetten lijkt mij zo. Ik heb nu nog steeds last van de narcose’s (heel snel moe). Fijn dat je je ding in het leven hebt weten te vinden en op je eigen manier verder bent gegaan.

    Groetjes, Stefanie

Plaats een reactie